You´r gonna play tuf?

Förlåt för att jag är så dålig på att skriva. Går in och tittar ofta men har inte haft ork att faktiskt skriva något.
Igår åkte jag till Marmorbruket och träffde Carin och Maja. Underbart! Myste med godis, god mat, Melodifestivalen och Happy feet. Älskar den filmen. Så himla söta! Sedan satt vi i mörkret och masserade varandras händer och fötter. Helmys<3 Plus att Carin har fotat mig en hel del. Fattar verkligen inte varför hon vill fota mig för blir inte alls bra på bild men det var ju lite kul haha.
Imorgon är det dock skola igen. Usch usch.. Ska ha prov i praktisk marknadsförin. Huhu! Efter skolan blir det desto roligare! :D Då ska jag, mamma, moster och Pär gå på bio. Ska se Män som hatar kvinnor. Boken är ju helt extremt bra så hoppas verkligen att filmen är bra den med. Annars blir jag besviken! Sedan ska jag springa till dansen och hoppas på att jag inte missat allt för mycket. Gissa vad som händer sn... Jo då ska jag hem och sova i min nya säng! Gud vad sköööönt.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: cariin

men hallå! du blir ju skit fin

2009-02-25 @ 23:03:07
Postat av: Anonym

you're gonna play... TUFF x'D haha så söt

2009-02-25 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0