Amazing

Tjohoo! Skolan var väl i princip som vanligt idag. Men sedan du! Haha. Gick hem och åt lite och så innan Fälton ringde och vi drog till Dolphins matchen! Azm. Var jättekul! Måste vi fan göra måååånga flera gånger ;).

Och nu är det även bestämt om dansen! Det blir att sluta med show och börja street igen! Fan bara att man träffar Maja mindre då... Får helt enkelt se till att träffas ändå<3 Men nu träffar jag ju Carin mer igen! :D (L)

Imorgon ska jag på praktiken (Coop Konsum Skarphagen). Ska gå omkring där i min fina röda skjorta och fronta. Hoppas att jag får lite annat att göra imorgon :). Blir lite tråkigt annars.

Gud vad skumt det känns att inte behöva plugga på några läxor idag! Men så skööönt! Ska bara gå igenom lite som jag ska ta reda på på praktiken.
Puss

Kommentarer
Postat av: Fälton

yeeah, dolhins var finfint. :)

2009-01-30 @ 23:28:42
Postat av: Carin

DU ÄR UNDERBAR Älskling. see you monday<3

2009-01-31 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0