Crazy angel

Idag var det APU-kick off på skolan och slutade därför vid 12. Asskönt! Fast var extrem hungrig så gick till farmor och åt och träffade Robin. Jag hittade faktiskt!! ^^ Sedan drog jag och kussen ut på promenad för att fota lite. Tyvärr hade ingen av oss speciellt bra fantasi så det blev inte så många bilder... Och det blev ganska tyst ibland xD. Blev helt tom i huvudet och visste inte vad jag skulle säga. Haha. Hur som helst så fick jag både klättra i träd och gunga! Så kuul x).
När vi kom tillbaka till farmor satt han och fixade med bilderna på datorn. Jag satt och kollade på som om han var värsta proffset och jag lovar - han hade kunnat göra i princip vad som helst med de där bilderna och jag hade tänkt att han vet precis vad han gör! Ändrade massa saker men fattade inte ett skit av vad han gjorde!
Skola imorgon igen då. Blir det kul? Man får väl hoppas.
Puss

Kommentarer
Postat av: Fälton

diggade bilderna hårt asso ;)

2009-01-16 @ 22:03:07
URL: http://falton.blogg.se/
Postat av: Carin

JAG MED :D

2009-01-18 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0