It´s hard to believe

Idag är det måndag. En helt vanlig måndag i princip. Har precis pluggat lite svenska och lyssnar nu på musik. The muse spelas för tillfället ^^.
I lördags kom Fälton hit i några timmar! Vi spelade banka säl, shack, kollade tv och snackade. Väldigt trevligt ;).
På söndagen hände inte så mycket. Skulle åkt till Carin och bli fotad om inte huvudvärken smugit sig på. Attans. Men det får bli nu i helgen istället ;D.
Någon dag blir det att träffa Hanna också! Kanske spela lite gitar hero? haha<3 Glöm inte ringa Hann ;P
Puss på det

Btw, stör mig på att jag inte kan se vilka som läst min blogg xD. Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: www.bejbilove.blogg.com

Hej! jag läser din blogg...

är allt bra med dig?

/Tilde

2009-01-20 @ 14:40:51
Postat av: hannalu

jag läser också din blogg, hihhi, puss

2009-01-20 @ 17:55:16
URL: http://hejhannaa.blogg.se/
Postat av: carin

jaaag läser VIFTAR

2009-01-24 @ 02:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0