Lovar du?

Då har man hunnit vara i fjällen och komma tillbaka. Till och med hunnit börja skolan sen sist jag skrev. Vad har jag annars gjort? Hmm.. Hursomhelst så var fjällen (eller sälen om man ska vara lite mer specifik) var jättekul! Åkte ju dit med Maja med familj och åkte i backarna. Tyvärr var det så blåsigt så man knappt kunde åka ibland men annars var det super. Och asfter skin va jättekul haha. Haaks spelade och jag tycker det är ascoolt när man vågar fjanta sig sådär på scenen. Gud vad jag önskar att jag var sådan...
Iaf, igår var det fredag och första skoldagen för mig. Var jättetrött på morgonen och det kändes som tisdag. Snacka om lättnad när jag kom på att det var fredag - bara tre lektioner i skolan och sluta tidigt!! Underbart.
Efter skolan gick jag ner till stan och fixade busskort. Skänt att ha det gjort!!

Idag sov jag länge på morgonen medan de andra åkte till badhuset. Kände inte för att visa upp mig halvnaken just idag. Nu på eftermiddagen blev det fika och lite gitar hero borta hos Lin och Mats men gav upp det efter ett tag och gick hem. Det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0