Då kör vi igång!

Igår cyklade vi (jag, Becca, mamma, Jens, Anita och Kaj) till Markgärdet vid halv fem/ fem. Hade på mig nya shorts och ny blus från New Yorker :) Var ganska fint väder har jag för mig och det blev "vätskekontroll" efter ungefär halva vägen, vilket betyder att de vuxna ska dricka sprit ;P När vi kom fram blev det kramkalas och välkomstdrink och vi började femkampen med frågesport. Gick väl sådär haha, fick 9 rätt av tjugonågonting ^^. Sedan delades vi upp i två lag och nästa gren var pilkastning. Mitt första kast kändes jättedåligt men träffade nästan mitten :O Blev typ värsta glad haha. Sedan kastade vi ringar och golfbollar. Efter det skulle man äta upp en sådan där lång hallonrem så snabbt som möjligt xD Skitsvårt ju! Jag var nära på att spy haha, kunde inte svälja först. Sådana där är ju inte ens gott ;P Sista grenen var i alla fall att alla i laget skulle dricka ur ett glas med en dryck i (det var olika i alla) så snabbt som möjligt. Det fanns, campari(?), snaps, öl, läsk och något vi trodde var vatten men som sedan, när Alex och Becca börjat dricka, visade sig vara tonic water hahaha. Jag valde läsk. Vi hade fått långa stora sugrör (som vi slog varandra med innan vi börjat) och vi fick inte hålla i dem med händerna när vi drack. Men när jag skulle börja suga kom det inget ;O Märkte att suggröret gått sönder då jag slog Rebecca så Alex räckte mig hans lite snabbt istället haha xD Galet alltså!

Som vanligt blev det en del fotboll också :D Det är kul haha Trots att Sebbe faktiskt går i fotboll klarar jag av att ta bollen ifrån honom hela tiden. Dock kanske jag kastar omkull honom lite då och då men det hör inte till (a). Sedan kollade vi även på film! Fick äntligen se Baksmällan :D Riktigt bra haha En sådan film man kan se flera gånger (tredje gången för Alex hah).

När det var dags att cykla hemåt igen bestämde jag och Becca oss för att stanna kvar :) (orkade inte cykla hem med de där fullisarna xP Plus att det har var kul förra gången vi stannade kvar :D). Vi hade inga saker för att sova över alls med oss men de hittade två tandborstar åt oss och fick låna en tröja av Alex att sova i så det löste sig. Fast hade ju inga linsgrejor med så jag fick helt enkelt sova med dem på haha. Blev hur som helst kul! Var vakna till 03 och sov till 12 ;) Vid halv fem cyklade Beccs och jag hemåt i regnet, blev dyngsura kan jag säga! Så blev att byta kläder innan vi packade och mamma skjutsade oss hit till Blacka. Nu sitter jag och kollar tv och snackar msn ;P. Börjar bli trött fan hah.

Och tack Alex för Kings of Leon-låtarna!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0