Gotta let it go

Idag jobbade jag 10-14. Gick hem och åt innan jag och Becca stack ner till stan för att kolla runt. Hittade en vit tunika, shorts och bh på New Yorker och två linnen och en lång vit och grönrandig tröja på Åhlens :D Superkul ^^. Becca köpte en stor brun och grårandig tröja på Åhlens och en liten väska på Vero Moda. Träffade My på Gina Tricot också, trevligt :D Har inte träffat henne sedan vi slutade skolan.
Till slut blev vi superhungriga så drog till donken och åt. Mums. Blev även en glass innan vi tog bussen hem. ;)

Imorgon jobbar jag 08-18... Huhu säger jag bara! Galet. Aja, går nog bra.

Sn ska ja ju till grönan någon dag med! Tror jag... Är ju kul om Oscar säger när xP

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0