Is that the truth?

Sitter nu och kollar på The City. Inte det bästa men det var vad som var på när jag kom hem ^^.

Sov hos Maja i natt! Supermysigt som vanligt<3 Tog buss dit från Blacka igår och när jag kom fram var Carin också där :D Vi låg ute och solade och snackade innan det blev dax att fixa med något att äta. Vi (Maja och Carin ^^) gjorde ost och skinkpaj. MUMS! Blev asagott ju! Carin åkte hem vid halv sju, men jag och Maja satt kvar ute tills vi började frysa ;P Då gick vi in och satte på tvn. Vi kollade på Great Balls Of Fire, en film om Jerry Lee Lewis liv. Jag tyckte den var rätt så bra men störde mig lite på han som spelade Jerry xP Aja, när den var slut satte vi på en film - Robin Hood :D Älskar den filmen hahaha Så grym. Strax efter att den slutade somnade vi. Tror jag i alla fall hah. Idag kollade vi på Top Gun. Den är riktigt bra! Sedan tog vi buss till stan vid ett, och nu är jag hemma i stan! Ska till Mia som fyller år sen också. Kan bli kul. Både hon och jag har ju namnsdag idag med! :D Gratta för fan! ;D

Imorgon jobbar jag 09-13 och sedan ska jag tillbaka till Blacka. Hoppas på sol så att jag kan lägga mig ute och steka ett tag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis babe <3

2009-07-22 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0