Klockan 21 ikväll

Idag har vi rusat runt som galningar i princip. Jag, mamma och mormor har fixat med grejer i gmormors gamla lägenhet - försöker liksom tömma den på saker så att vi kan bli av med den någon gång x) Så det blev att åke ner med saker till gmormors nya förråd ett par gånger, till landet en gång, till mormors vind en gång och så hem hit också. Tror ni jag är trött i benen eller? xP Haha. Har fått bära massa tunga grejer då jag är den starkaste av oss ;)

Nu sitter jag och mamma här hemma och dricker och äter chips haha. Becca är hos en kompis i Blacka så det är ganska lugnt ;P Jag och mamma springer fram och tillbaka mellan tvn och datorerna (lägger harpan i reklamen xD). Snart kanske mormor kommer hit också :) Mysigtmysigt.

Vill gå på utomhusbio med! Ska se vilka filmer som visas... Och så ska jag kanske till Hannas land något med :D Superkul ju! Har saknat den tjejen och har ju faktiskt aldrig varit på Hannas land förut, tycker det är på tiden nu ;) Hah.

Imorgon kanske det blir att åka till landet och sola och bara slappa, kanske sover över också. Beror väl på vädret.

Dagen outfit: Nya vitblårandiga shorts från Carlings, mörklila linne från H&M och ny grå kofta från Gina Tricot.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0