Life will smile for you

Ja då blev det ett litet snabbt inlägg så här kl fem över tolv ;) måste ju faktiskt gå och lägga mig typ nu eftersom jag börjar jobba halv åtta imorgon... Huhu Hatar dessa tidiga morgnar. Hur som helst så drog jag ner till stan med Carin efter jobbet idag! Gick och ställde oss utanför Saliga Munken då det är Munken in the park idag och imorgon. Eller snarare igår och idag om man ska vara noga ;P Men i alla fall så var det Salem al Fakir som uppträdde kl tio till elva. Han är fan nästan bättre live! ;O<3 Men när det var slut så tänkte jag att jag skulle se till att få en autograf (ni som känner mig väl vet ju hur jag är ^^) så jag drog med mig Carin och ställde oss vid gallret strax bakom scenen. Frågade några som jobbade där om man kanske kunde få en autograf och fick svaret kanske. Jag skulle vänta till de skulle åka så fick jag se. Så vi stog där och det kom massa mera folk som VERKLIGEN ville träffa Salem och få hans autograf. Blev lite irriterad när de ställde sig framför oss - vi var ju ändå där först - så jag tänkte nästan gå och ställa mig framför dem och visa dem. Men då kom en som Carin känner fram till oss (som faktiskt var gift med gitarristen i bandet) och sa "kom". Sedan drog hon med oss in bakom scenen! ;O Vi fick alltså komma back stage och träffa Salem! ;O HELT GALET! Så fort vi kom in hälsade vi på "maken" och sedan på Salem och jag sträckte fram min penna och min busstidtabell (som var det enda jag kunde hitta i väskan) och sa "skulle jag kunna få en autograf?" och log stort. Och jag fick en! :D Första blev lite misslyckad då han råkade riva sönder pappret haha men nästa gick bättre ;) Jag var alltså den ENDA som fick träffa honom och få en autograf :D *Stolt* Sedan tog Carins kompis kort på Carin, mig och Salem. Jag stod i mitten och stod alltså arm mot arm med Salem hihi. (a) Sedan bad jag även om en kram, även fast det kändes lite fjantigt ;P Haha men kul var det i alla fall! Och Carin är underbar - även med röd näsa<3

Dagens outfit: Lila linne från H&M, mörkblå jeans från Cubus, grårandig tröja från ? och svarta sandaler från Skopunkten.

Puss

Ps. Bild kommer förhoppningsvis snart - beroende på när lilla Carin behagar skicka ;). Ds.

Kommentarer
Postat av: Fälton

go Jessica!!! :D:D haha

2009-07-11 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0