Önskestenen

Vi åkte till landet i tisdags då. Var ju inte supermycket sol men ganska så skönt ändå. (Fick precis hjärnsläpp och glömde bort hur "ändå" stavas xD) Karro kom och vi sov över allihop. Jag och Becca tog en nattpromenad som vanligt och somnade väl sen vid 01, strax innan. På onsdag förmiddag kom mormor. Det blev sol, pilkastning, mat osv. Kvällen innan hade vi fått ett sms från Patrik som vi inte riktigt fattade men som vi nu gick igenom lite noggrannare haha. Killarna undrade alltså om vi ville komma ut och hjälpa till att fiska kräftor :D Eller, har ingen aning om Alex och Sebbe verkligen ville ha dit oss, vi är ju ganska tråkiga och knäppa... ;P Haha Hur som helst så bestämdes det att de skulle hämta oss med mopparna senare på eftermiddan. Även mamma skulle dit men hon fick ta cykeln ;). Kul att åka moppe men kändes lite skumt haha Fick höra sen att jag visst hållit lite hårt i Alex tröja (a) Plus att jag fick ha dn fula hjälmen haha Eller ful och ful, lite omodern kanske man kan säga ;) Aja, bra gick det i alla fall.
Väl ute vid Ensjön blev det god mat och skratt. Och så skulle vi ju ut och lägga ut burarna. Sedan skulle vi ju även åka ut och kolla till dem med jämna mellanrum x) Gick bra men blev lite tyst i båtarna och inte så många kräftor haha.
När Karro och Patrik skulle gå och lägga sig tog vi fram kortleken. Satt ute och spelade, först ullabella och sedan lärde vi killarna banka säl :D Vi garvade massor haha. Sebbe blev så otålig när han åkt ut så han tog fram den elektriska flugsmällan och höll över korten. Alex som inte trodde att den var på kom där med sina fingrar och gav ifrån sig världens tjejskrik xD Vi kunde knappt sluta skratta! Sedan kom Becca med sin hand och råkade slå till en ljuslykta så att stearinet skvätte över Alex haha. Stackars han alltså. Efter det borstade vi tänderna, gick upp och lade oss och satte på tvn innan vi tog nattens sista tur ut med båtarna vid 02. Orkade inte mera sen. (Eller snarare - de andra orkade inte mera sen ;P) Jag var pigg och det tog ett tag innan jag somnade, men sov sedan till 12 i alla fall ;) Blev en till tur ut med båtarna innan frukost, och då hade Titus kommit också. Han fyllde 14 igår så det blev att gratta honom lite :D
Blev hemskjutsade vid 16 (?). Kul att åka moppe igen ^^ Och den här gången fick jag ha den bättre hjälmen! Inte för att jag såg bättre ut för det... Becca däremot såg faktiskt normal ut i båda :D<3 Alex och Sebbe hängde med upp och kollade lägenheten. Är ganska stökigt och kunde inte riktigt tyda vad de tyckte. Blev hur som helst bara en snabb titt innan de drog hemåt igen :)

Fick sms från Hanna också! Jag ska till hennes land onsdag-fredag nästa vecka :D Kuuuuul ska det bli! Azm ;)<3

Nu är vi då hemma och jag och Beccs ska dra ner till Pizzerian och köpa pizza. Var ett tag sen så ska bli riktigt gott!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0