Sa vi det?

Tog buss till stan vid 20 i 11 imorse för att träffa Fälton vid rese. Vi gick och satte oss vid strömmen och snackade lite innan vi drog upp mot stan för att kolla runt. :) Jag provade en hel del kläder men hittade inget utom en grå kofta på Gina, så vi satte oss och åt thaimat :D Fast jag var inte så hungrig så beställde bara vårrullar. Hon i kassan blev typ chockad för att jag bara ville ha vårrullar xP Haha. Vid 15 kom Becca. Då blev det att köpa bikini till henne innan vi gick till Halvars och köpte glass. Mums. Efter det köpte jag två koftor på Cubus och sedan gick vi och solade. Vi lämnade MLI i regnet och tog bussen hem till Blacka. Nu ska jag gå och sova ;P Hah.

Puss

Kommentarer
Postat av: MLI

<3

2009-07-31 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0