Sommaren med...?

Helmys att träffa MLI igen! :D<3 Vi var båda lite sena så hann inte snacka speciellt mycket innan så fick ta det efteråt. Vi gick först för att se när min buss skulle gå, men när vi upptäckte att den inte skulle komma förän om 48 min gick vi och satte oss på McDonalds och jag köpte en glass ;P Hih. Fick höra lite om London och bestämde oss för att vi ska åka dit tillsammans någon gång :D Bäst!

Imorrn blir det födelsedagskalas för Titus vid Ensjön! Grillad korv och chokladbollar som vanligt ;D Hoppas bara det inte blir regn..

Btw, filmen var bra! Inte lika bra som jag trodde den skulle vara, men bra.

Puss

Kommentarer
Postat av: MLI

jaah, helmys :) <3. haha, diggar din stavning av choklad föresten ;)

2009-08-01 @ 12:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0