Uppdatering

Halloj! Har inte skrivit på grymt länge... (a) Sorry! Har haft fullt upp me jobbet och när ja inte jobbat har ja helt enkelt inte orkat. Men orkar heller inte gå igenom allt som hänt speciellt noggrant, ska se om jag kommer ihåg något alls haha. Nu ska vi se... Helgen efter att skolan slutat kom Maja och sov hos mig lördag till måndag - supermys! (saknar dig!)  - , jag har träffat Fälton en dag - vi cyklade ner till strömmen och solade innan jag följde med henne hem och åt jättegod mat - , jag har varit hos gmormor ett antal gånger - senaste gången fick jag även se hennes nya boende - , Hanna och jag gick till galgebacken och solade en dag - snackade massor och älskar våra underbara diskussioner (och din kjol är jättefin!) - och spenderade midsommar hos Jens pappa med fler och på (i?) Markgärdet. Utöver det har jag bara tagit det lugnt och försökt vara så mycket i solen som möjligt (lite svårt när jag jobbar så pass mycket ;P). (Jobbar på Coop Konsum Skarphagen btw ^^.)

Idag messade sötaste MLI och ville åka och bada! Sa åt henne att ta en buss ut hit (är i Blacka för tillfället) så att vi kan cykla till Mårn. Hon kom ;) Hon var här vid halv tre ungefär och vi tog cyklarna nääästan direkt hah. När vi kom fram kom jag på att vi glömt cykelnyklar xd Vi fick helt enkelt ta med cyklarna ner haha. Sedan hoppade vi i vattnet! Guuuuud såååå sköööönt!! Första doppet för i år haha (a) Blötte håret så jag såg ut som en mupp, eller som Jesus enligt Hanna ;P. Vi var i vattnet jättelänge innan vi gick upp och lade oss på våra handukar för att bara steka. Klockan hann väl bli halv sju (?)(neeeee? Inte blev hon väl halv sju? ;O) innan vi drog oss upp mot kiosken för att köpa glass. Satte oss där ett tag för att sedan cykla hemåt igen. Mamma Fälton kom och hämtade bara typ fem min efter att vi kommit hem ;) Då blev det att dra sig bortåt Lin och Mats och äta då vårat kök är nedrivet (ska byggas om). Nu sitter jag här och nästan dör i hettan på övervåningen xP

Imorgon blir det att jobba igen. Börjar 13 och slutar 19. Rätt så bra tid :) Åker väl in till stan med pappa vid 11 eller något.
På lördag jobbar jag 07.30 - 14.00, för att sedan vara ledig igen på söndag då vi ska fire Becca ute på landet.

Dagens outfit: Grön bikini-topp från Stadium och mörkgrå klänning från Vila.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men för i helvete! Karin vill leka. Med jessica. typ. NU . kiss

2009-07-04 @ 17:37:53
Postat av: MLI

Sötaste Jessica. Mårn måste vi göra om flera gånger denna sommar!! Det var supertrevligt! <3 love.

2009-07-04 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0