Det är dumt att betala för mycket

Nu har jag varit och dansat då! Är ju förkyld så tänkte att jag skulle ta det lite lugnt. Men, som jag redan visste, gick d inte så bra. Går verkligen inte att ta det lugnt! Antingen kör man hårt, eller så sitter man bedvid och titter på. Som stackars Carin gjorde idag "/ Gullungen hade så ont i huvudet att hon inte kunde vara med.

Då jag inte visste om Carin skulle komma till dansen bestämde jag mig för att ta bussen ner vid fem i halv åtta. När jag kom ner till hållplatsen stod en tant där. Eller tant och tant, hon var väl ca 60 år. Så ja, en tant haha. I alla fall så kom inte bussen. Tanten och jag började prata om hur dåligt det var att den inte kom. Hon var rätt cool :D Vid tio i kom nästa buss och när hon frågade chauffören fick vi reda på att den tidigare bussen hade gått sönder! Jobbigt, jobbigt. Tror jag blev tio-femton min sen, inte så mycket som tur var. De höll fortfarande på med uppvärmningen när jag kom.

Nu sitter jag och tittar på CSI. Gillar det ;) Funderar på att ta en macka.. Har gott bröd hemma! Sådant där Pågen Subway. Hur gott som helst! Tror nog fan jag gör så!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0