Det var deras tur

Helvete. Nu snöar det igen! Fanfanfan... Och det är inga små flingor heller! Huhu. Men mamma sa att det skulle bli fint igen till helgen så det hoppas jag verkligen på! Är så trött på det här nu.

Idag har det nog inte hänt något speciellt i skolan. Förutom att jag träffade Jenny då! Är ju inte så ofta tyvärr.. :'(
Och så kom ju Becca och Frida och hälsade på! :) De skulle hämta mitt busskort som Frida skulle få låna idag. Jag fick gå ifrån lektionen för att hämta kortet ur skåpet så passade på att visa dem runt lite ;)

När jag kom hem strax efter fyra kokade jag nudlar. Var jätte länge sedan som jag åt det! För några år sedan åt jag det massor men tröttnade efter ett tag. Intressant intressant ^^.
Nu sitter jag och äter tortillachips med barbequesmak och tittar på Humor från tv4. Garvar massor haha. Just nu klär Johan Rheborg av sig i Parlamentet xD Tänk att komma på alla dessa roliga saker! Fattar inte hur de kan vara så snabbtänkta men önskar att jag också var det :D

Stackars Carin sitter hemma med huvudvärk.. :/ Måste bli bättre så hon klarar av att gå på dansen ikväll! Hatar att missa, man blir så efter!
Men dansen... Längtar<3

Dagens outfit: Vitt linne, stor svartvitrutig skjorta från H&M och svarta leggings.


Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du var heting geting idag ;)

2009-03-23 @ 23:15:13
Postat av: carin

ccuuuuute

2009-03-29 @ 14:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0