Ganska korkade saker

Måndag igen då. Ny vecka. Sitter och tittar på Ballar av stål. Heeeelt galet alltså! xD Fattar inte att de vågar. Speciellt Martin! Skulle varit livrädd att bli nerslagen! Haha.

Idag var det il-prov. Gick nog bra tror jag, det var inte så svårt.
Efter skolan följde Fälton me hem! Riktigt mys. Åt mat, snackade, läste gammalt skit och tittade på tv.
Vid fem blev det att gå ner till tvättstugan. Det är lite läskigt där nere så tvingade med mig Becca x) Lite tråkigt bara att hon nästan alltid är så sur.
Sedan kom Carin! Vi låg i min säng i mörkret och snackade. Kommer inte alls ihåg om vad men spelar ingen roll. Älskar att bara prata om vad som helst, även sådant som inte betyder ett skit.<3

Dansen gick rätt bra fast diagonalerna va lite knäppa haha. Sedan i slutet ökade hon takten så mycket att jag fortfarande är helt slut xD

Nej nu ska jag nog stänga av och dra täcket över huvudet.
Puss


Kommentarer
Postat av: C

Hata diagonalen!! Fyyyyyyysakran. xD

2009-03-17 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0