Go women

Ja då var det söndag igen. Inatt sov jag hos underbara Carin! Vi fotade massor igår och idag fick jag äntligen klippa mig! Har tjatat om det hur länge som helst men nu är det gjort. Blev en helförändring. Nu är det kort och lockigt! :D Gillar det. Fast jag har fortfarande massa små hårstrån överallt så det sticker och kliar i nacken. Huhu ;S

Idag skulle jag ta bussen ca kvart i tre från Marmorbruket men insåg snabbt att jag skulle missa den. Carin och jag sprang som galningar (Carin mest, fattar inte vilken jävla kraft hon har i de där smala benen!) för att i alla fall försöka hinna. Vi hann! Snacka om tur ^^
Sedan hämtade mamma mig i stan och det bar av till Sörping. Lille kusinen Filip fyllde år igår så blev att fira honom lite.

Nu sitter jag och tittar på Fun with Dick and Jane på fyran. Lite skum haha. Ska snart gå och fixa mig innan jag stänger av. Då ska jag läsa lite i Jurassic Park som jag lånat av pappa. Ganska intressant faktiskt, trots att det inte är den sortens bok jag vanligtvis skulle läsa.

Men nu börjar jag bli riktigt trött.
Puss


Kommentarer
Postat av: Carinälskarjessica

Herregud, förlåt om ja lät sur när ja skrek... haha, va ja inte. skratta faktiskt ihjäl mej när du gått på bussen och åkt... HAHAHA, så jävla typiskt oss ju! Och vi älskar det.



öh, lägg märke till att de ska stå feta ben.



Kolla igenom bilderna förut oh fan va vacker du är! Helt otroligt.

kiss (ej den gula sorten...!haha)



2009-03-15 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0