Ni hade samma tid som alla andra

Wohooo. Känner att jag har lite skrivenergi nu! Hihi.
Sitter och kollar på Den rätte för Rosing men ska väl snart titta igenom frågorna som jag ska fråga på praktiken imorgon. Kan man inte bara få ha praktik utan det teoretiska? ^^ Aja.

På skolan idag hade vi handboll på Jönsbergska. Under uppvärmningen märkte jag att mina händer kändes konstiga! De hade svullnat upp och det stramade när jag försökte böja på fingrarna. De kändes jättetunga. Skitskumt! Som tur är så är de helt normaltjocka nu ;)

Efter skolan tog jag och Fälton bussen ner till stan och gick och tittade runt lite. Jag tråkade ut henne genom att prova en massa kläder men tillslut hittade jag något! En fin ljusgrå kort mockajacka på H&M och en randig "klänning". Superfina! Jackan kostade 298 kr så vet inte om jag ska behålla den eller inte... Har ju inte så mycket pengar tyvärr.

Imorgon är det som sagt praktik och sedan ska jag väl se om jag kan skriva lite på bildanalysen. Eller kan och kan, orkar snarare.

Nu är det The Mentalist på tv! Älskar det! Han är ju helt underbar haha. Ascool ;)
Puss



Den gråa moccajackan från H&M

Kommentarer
Postat av: hannalu

the mentalist är b-ä-s-t! han är grym-grymeli-grym! hihi<3

2009-03-12 @ 20:09:51
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0