Tyst för fan

idag var det ännu en lång tisdag i skolan som avslutades med mycket garv på Näthandeln. Helkul ^^.
Efter skolan gick jag, Fälton och Natalia som så många andra tisdagar ner till Sol & Motion i filmstaden för att hälsa på solariumen. Riktigt skönt att ligga där i värmen, lyssna på musik och bara tänka på annat. Förhoppningsvis blev det resultat, är ju inte så lätt att se det själv. På Natalia och Emelie däremot kan man se det jättetydligt! Önskar att jag också hade så lätt att bli brun. Snyft.
Efter det åkte jag  hem, duschade och åt. Det blev lite pizza och yoghurt med flingor. Inte det godaste men funkar ;)

Nu sitter jag och tittar på Navy CIS. Älskar det programmet! ^^ Kommer jag säga om typ alla serier jag ser menmen haha Vänj er ;) Hih
Klockan 21 är det ju The Mentalis också! Det älskar jag med :D Galet bra.

Snart, så fort jag är klar här vid datorn, ska jag plugga lite. Svara på några frågor i ett häfte och lite så. Skittråkigt men måste göras. Huhu.

Imorgon börjar jag praktiken klockan 7 istället för 8.15. Ska vara med och baka på morgonen. Sedan ska jag sluta en timme tidigare så att jag hinner till mötet med rektorn klockan 15. Det blir jag, mamma, pappa och Fälton och hennes föräldrar. Och så rektorn då ^^.  Vi ska prata om våran framtid på Kungsgård kan man säga haha.

Dagens outfit: Röda jeans (Dr. Denim) från Bik Bok och lång vit tshirt från Stadium.


Puss

Kommentarer
Postat av: Fälton

SHITT!! BÄSTA NÄTHANDELN! hahaha, nah men seriöst, idag var det riktigt kul.:)!!

2009-03-24 @ 22:28:29
URL: http://falton.blogg.se/
Postat av: C

heeeeeeeeeeeeeeeeeeet, hon är så het, så het!

2009-03-25 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0