Nytt inlägg

Är lite tråkigt att vara ledig när man är i Blacka. Speciellt när man är ensam ^^. Finns inte så mycket att göra precis. Funderar på att gå på en promenad... Eller så kanske jag kan gå och hämta Hanne sen? Får se hur det blir ;)
Annars ska jag skriva lite på bildanalysen och läsa lite i engelskaboken tror jag. Måste verkligen bli klar med den där analysen! Känner mig hemsk men det är ju så himla tråkiiiiiigt!! :'(

På lördag kanske det blir att leka med Carin! Askul :D<3

Våren är hääääär!! Hur härligt som helst ju! Solen skiner, fåglarna kvittrar och man kan snart se blommor vid vägkanten. Snart kan jag börja spela tennis med Hanna också! :D


Funderar lite över vad jag kan göra för att bloggen ska bli roligare att läsa... Dagens outfit? Eller är det för mesigt? :S Kanske ha bokresensioner? Läser ju en del ;P

Dagens outfit blir i alla fall en grå långärmad tröja från Cubus, svarta mysbyxor från Stadium och sköna tjocka stumpor ;).
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

najs lips!

2009-03-19 @ 13:35:35
Postat av: Anonym

<3

2009-03-20 @ 21:17:58
Postat av: c

GULLUnge

2009-03-20 @ 21:18:19
Postat av: hannalu

wwwweeeeiii, tennis!!!!:D keewl!!:D:D

2009-03-20 @ 22:17:41
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0