Sail away with me

Fredag, äntligen fredag! Var i skolan i ungefär 2 h och 20 min. Sedan gick jag, Fälton, Natalia och My ner till stan. Vi ska göra en forsknings studie om ungdomars användning av svordommar och slang i svenska språket på svenskan så vi satte oss rätt centralt på det där caféet i Linden (kan inte komma ihåg vad det heter ^^) för att observera. Köpte en havrekaka och cola och försökte tjuvlyssna lite på de som satt i närheten och de som gick förbi. Gick inte så jättebra haha. Blev mest att vi snackade om annat (a). Fast MLI var riktigt duktig haha ;D
Vid fem över ett gick min buss till Blacka. Det var så jävla tråkigt för ipoden hade laddat ut så jag inte kunde lyssna på någon musik :'(

Nu är jag i alla fall hemma! :D Har köpt och ätit pizza (kors i taket) och nu sitter jag och tittar på Så ska det låta som tyvärr slutar om redan sju min... Önskar det vore längre!

Imorgon ska jag till Carin! Får se om det kanske även blir ett tag på stan me dockan innan det bär av mot Marmorbruket<3 Älskar den tjejen alltså.

Dagens outfit: (ska försöka börja med kort också)
Beiga byxor, långt ljusorange randigt linne från Gina Tricot och en grå och blårandig tröja från Stadium. ;)


Puss

Kommentarer
Postat av: C

jag älskar deeeeeeeeeeeej, mkt mkt

2009-03-21 @ 10:02:13
Postat av: Mli

maaah, mina hyperöron. xD diggade bilden föresten!

2009-03-21 @ 11:02:16
URL: http://falton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0