Söndag, åter söndag

Då var det söndag igen. Tråkiga söndagar...
Hur som helst så åkte jag till Carin igår då. Hon mötte mig vid busshållplatsen och så fort vi släppt av väskan hemma hos henne tog vi en promenad med kameran. Blev några ganska bra bilder ^^. Fast är ju lite svårt att säga att man själv blir bra på kort. Så är det för mig i alla fall. Ni kommer antagligen få se några av biderna här sedan. Ska bara få dem av Carin först ;)
Och som ni kanske märkt har hon skrivit något litet ibland! Är mest pga att hon fixar med min design, men var beredda på att det kommer hända fler gånger hah. Så Carin - kör hårt!

Jag och Dockan är ju sådana tidsoptimister så vi har ju missat ganska många bussar tillsammans, men idag bestämde vi oss för att vara ute i god tid! Vi gick därför ca 30 min innan bussen skulle vara där. Helt klart skönt att slippa stressa som vi gjorde sist xD

Nu är jag då i Blacka igen. Ska snart ta och städa vardagsrummet och mitt rum. Tycker inte om att städa... Speciellt inte när man är förkyld och har ont i halsen! Huhu.

Väntar nu på att Carin ska logga in på msn som vi bestämde men det verkar som att hon glömt det ^^.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chessica, söndagar är inte tråkiga! :P

2009-03-22 @ 20:23:36
Postat av: ✿Linda H ✿

kan inte kommentera på nya inlägget!! men det ser ju livsfarligt ut!! hehehe

2009-03-23 @ 11:51:20
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: c

aoo.... sicken glömde (a)

2009-03-23 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0