The secret is...

Kollade precis på The Mentalist! Som sagt, älskar det ^^.
Sitter nu och försöker få kontakt med Carin på msn. Funkar inte så bra xD

Näthandeln (som egentligen är väääääldigt booooring) var idag helt okej! Satt och garvade och jobbade inte så mycket. Soft. Läraren är lite konstig alltså.. Han sätter sig och snackar med oss (mest med Fälton, stackars henne!) så man knappt får något gjort! Är det vårat fel då om man får dåliga betyg??

Gick till McDonalds efter skolan med MLI och Natalia. Mums! Har faktiskt inte ätit där på länge så tycker inte att jag behöver känna mig skyldig på något sätt! Hih.
Sedan gick jag och Fälton till Stadium och shoppade! Fullt med folk, men hittade massa grejer! Kulkul ;)

LEDIG IMORGON DÅ!! Underbart<3
Puss

Kommentarer
Postat av: C

Ja vill in till stan...

Åh msn igår va fuckat!! Ja fick medd från dej men det gick inte ta upp dom å så stod det din adress ist för namn ... Och ALLA mina kontakter va borta från msn...? Skit skumt vare

2009-03-18 @ 10:09:44
Postat av: Fälton

HJerreguw, näthandeln taking död på moi.! leave me alone :@ HAHAHAHHAHAHAHAH

2009-03-18 @ 12:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0