Tick, tack, tick, tack

Blev inte någon promenad idag. Tiden går så fort så Siw, Hanne och Petter var hemma innan jag hann gå någonstans! ^^ Istället var jag ute på tomten och spelade fotboll och badminton med de små. Riktigt kul :D Petter är så himla söt när han försöker göra mål med fotbollen! Men vilket jävla humör han har! Ena stunden är han glad medan han i nästa sekund är skitsur x)
Jobbigt bara att hela gräsmattan i princip är en stor lerpöl, så mina (ganska) vita skor är inte så vita längre.

Längtar till jag får studiebidraget! Vill ha nya kläder men har verkligen inte råd just nu. Hittade en söt bh i senaste H&M-katalogen som jag vill ha! Får se hur det blir med det men ska nog ta en tur på stan snart igen ;)

Nu ska jag kolla lite på tv!

* Just nu: Gary
* 20.30 Big bang theory
* 21.00 Criminal minds
* 22.00 2 1/2 män
* 22.30 The Mentalist (missade början i tisdags)

Sedan vet jag inte vad jag ska titta på men lär sitta framför tvn resten av kvällen hih.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0