Why you wanna count my money?

Ledig, ledig, ledig! Hur skönt som helst. Tyvärr fick jag dock inte sova ostört imorse som jag tänkt utan väcktes två gånger av att telefonen ringde... Huhu. Först vid halv sju och sedan vid strax efter tio. Då kunde jag inte somna om igen utan satte på tvn ett tag istället. När jag skulle äta frukost och kom ut i köket kom jag på att vi inte hade något gott bröd hemma så jag fick en kick och bakade scones! Riktigt gott blev det. Åt med jordgubbssylt och te till - Göta Kanal (Tack igen Maja ;D).
Nu har jag duschat och klätt på mig. på mig en av de nya tröjorna som ja köpte igår! En lite tjockare som är grå och blårandig. Riktigt skön! Tror att det är en killtröja xD. Aja. Har Har även suttit med balkongdörren öppen ett tag med en bok och solat. Älskar våren! Känner mig mycket gladare och liksom... lätt! Kan inte förklara bättre haha. Underbart i alla fall.

Tänker på Maja som just nu är på anställningsintervju på Kolmården (hotellet tror jag). Fick sms förut, hon ville ha hjälp med att komma på något hon är dålig på. Kunde inte hjälpa henne :(

Ska snart packa lite och någon gång efter fyra blir det att åka med pappa hem till Blacka. Har inte träffat dom på över en vecka så hoppas Hanne och Petter är snälla ^^.

Nu börjar jag få kramp i armarna, sitter lite konstigt..
Puss



Fan va skumt d känns att inte ha sådär långt hår längre... Fast det är skönt
med kort hår! Behöver inte tänka så mycket på det.

Kommentarer
Postat av: C

WTF, önskar ja hade så mkt energi på morgon så ja orkade baka scones. det är phett gott :D

2009-03-18 @ 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0