100%

Idag har jag varit på praktiken igen då. Satt i kassan hela dagen och gick helt okej. Fast strax efter 14 blev det värsta rushen ;O Det var hur lång kö som helst och gissa om jag kände mig stressad xD Galet alltså. Men blir lite trött på dem... Har fortfarande inte fått veta när jag ska jobba i sommar -.- Kan ju liksom inte planera någonting innan jag vet. Och det är ju inte att jag inte frågar, för det gör jag, utan de har helt enkelt inte blivit klara än. Hur lång tid ska det ta egentligen?

På lunchen skulle jag gå hem och äta, blev potatismos och korv. Men var ju fan nära på att blåsa bort xD Haha Alltså det var ju värsta stormen ut så jag kunde knappt gå rakt, plus att jag inte såg något för att mitt hår hela tiden var i ansiktet på mig xP Lite irriterande haha. Klarade mig i alla fall båda hem och tillbaka till Coop utan att blåsa iväg ;P

Nu är klockan 20.26, det vill säga att Grey's Anatomy börjar om lite mer än en halvtimme :D. Sedan ska jag försöka läsa lite i boken jag håller på med i engelskan, Just listen. Den är faktiskt riktigt bra men jag känner mig ganska orolig för den muntliga redovisningen då den är ganska rörig. Oftast ger ju baksidan av boken en ganska bra sammanfattning men inte den här gången. Texten på baksidan och bokens innehåll hör liksom inte ihop. Får väl se hur det går, om jag ens hinner läsa ut den till på fredag... Har ganska exakt 100 sidor kvar nu. Men då har jag faktiskt läst ca 200 sidor de två senaste dagarna (igår och idag) så det borde funka ^^. Hela boken är på nästan 400 sidor. Känner så här i efterhand att jag skulle valt en som var lite kortare (a).

Grattis till MLI som fått stipendium!<3

Puss

Kommentarer
Postat av: karin

Det kommer gå skit bra!

2009-05-27 @ 20:54:35
Postat av: Fälton

Tack Jessica <3 :)

2009-05-27 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0