Don't you feel a little funny?

Jag blir så himla trött på mig själv ibland alltså. Satt på bussen in till stan i onsdags morse och kunde inte hitta min ipod. Har nu letat igenom alla ställen ja kommer på men kan inte hitta den. Aaaaaahh!! Vart fan kan den vara? Hoppas bara, om jag tappat den någonstans, att någon hederlig människa hittar den och lämnar in den någonstans, typ polisen.

Idag gjorde jag ett prov som jag missat. Blev att stanna kvar ett tag efter skoltid men det gjorde inget, sålänge jag blir av med det. Tror det gick ganska bra! :D Kunde svara på allt och kände mig ganska säker. Azm ^^.

Efter skolan gick jag hem och ringde Hanna. Hon kom, jag fick presenter (Ben&Jerry's och den vita Shopaholic-boken), hon fick presenter (Ben&Jerry's och En kort historia om traktorer på ukrainska), jag åt och sedan gick vi till tennisbanan. Det blev bara att spela tennis i ungefär en halvtimme men hellre det än inget alls ;P Var riktigt kul, även fast jag lyckas skjuta åt fel håll hela tiden xD
När vi var klara gick vi hem och duschade och bytte om innan vi gick ned till stan. På vägen hämtade vi en biobiljett hos mormor (älskar att hon får sådana på jobbet) för att sedan gå och ta ut biljetterna till Änglar och Demoner. Innan filmen började hann jag trycka i mig en hamburgare och lite pomme. Mums. Köpte ju självklart popcorn och läsk med, eller snarare JAG gjorde det. Hanna ville inget ha xP Jag tycker att popcorn och läsk hör till. Det blir liksom ingen riktig bio utan det. Hur som helst så var filmen jättebra! Mycket bättre än DaVinci koden, mera sammanhängande kändes det som.

Efter bion tog jag bussen hem till Blacka och direkt när jag kom hem ringde Maja på mobilen, så det blev att prata med henne i en timme :D Helmys. Saknar henna massor!

Nu ska jag snart stänga av datorn innan pappa får rycket på mig. Fattar inte varför han ska vara så sur och tråkig jämt...
Puss

Kommentarer
Postat av: karin

Såklart man måste ha ngt till bion!! yesyes.



HAHAHHAHAHAH. Din mupp. iPoden? nooooway. <3

2009-05-16 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0