Gräshoppan

Sitter och kollar på Grey's Anatomy-repriser ^^ Superbra jö!

Igår åkte jag och Beccs till Markgärdet för att träffa Alex och Sebbe. Blev tacos och tv. Kollade på Henrik Schyfferts show på ettan, riktigt bra!! Skrattade massor haha. Sedan kollade vi på någon konstig film till... 00 någon gång? Kommer inte ihåg xP När vi väl skulle sova blev jag klarvaken så vi snackade lite innan killarna verkade vilja sova. Sebbe somnade i alla fall snabbt sade han haha Vaknade gjorde vi... någon gång xD Vilket jävla minne alltså hihi. Innan vi åkte hem blev det lite fotboll och frisbey (stavas?) Och nu sitter jag här ;P

Ska kanske ta och plugga lite nu då. Om jag orkar ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0