Hjälp...

Idag har det varit hur fint väder som helst! Gud vad skönt alltså. Gick upp tidigt imorse för att ta bussen in till stan. Mötte Hanna hemma hos henne och så gick vi ner på stan så att vi var där strax efter att de öppnat. Älskar när jag hittar massa fina grejer och faktiskt har pengar att göra av med då! Hittade en kjol, ett linne, ett par trosor och vita leggings på Vero Moda, en tshirt, en randig tröja, en maskara och trosor på H&M och ett par örhängen på Guldfynd. Kulkul :D Sedan blev det att ta bussen hem till Blacka igen och börja städa... -.- Suck. Hatar att städa men nu är det gjort i alla fall ;P Superskönt.

Imorgon ska lillsyrran konfirmeras! Då blir det att fira henne (eller vad man nu ska kalla det) här ute och det kommer bli helt fullt ute på gräsmattan. Partytältet är redan uppsatt och vi har fått låna bord och stolar av grannarna så det mesta är klart. Becca fick sin konfirmationspresent av mig lite tidigare än vad som var tänkt, ingen av oss orkade vänta till imorgon. Hon fick en "hemlig påse" från Guldfynd och de resterande pengarna av mitt presentkort där, nu ett tillgodokvitto på 90 kr xD. I påsen var det inget att hurra för men ett armband var ganska fint i alla fall, plus att hon ju faktiskt kan köpa vad hon vill för upp till 90 kr på Guldfynd haha. Hon blev riktigt glad så var ju inte helt misslyckat ^^. Tänkte egentligen inte köpa något åt henne eftersom hon inte köpte något åt mig när jag konfirmerades, inte heller fick jag någon födelsedagspresent i år. Men nu har hon lovat att köpa något åt mig så fort hon får pengar x). Azm.

Imorgon ska Beccs ha en jättefin klänning och en jeans bolero i kyrkan, som hon köpte i fredags. Såg superbra ut :). Jag ska ha en grön tub-Thailand-klänning och mina nya vita leggings, men jag har ett problem - Med eller utan bh? Ser faktiskt inte konstigt ut utan men är osäker... Får väl se hur jag känner imorgon bitti antar jag. Kanske ska ha min sammets bolero från H&M till också, men som sagt - får se ;P

Vill ha Kings of Leons skiva!!<33

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0