Hur känns det?

Ojojoj vad dålig jag har blivit på det här! Måste försöka bli bättre.

Har prec haft dansuppvisning!! ;O Höhö. Gick faktisk helt okej för mig och var inte alls lika nervös som jag kommer ihåg att jag var sist. Skönt. Jag hade på mig stora ljusblå jeans, svart långt linne, blå stor, trasig tshirt och svarta och blå pumaskor. Mamma kom och tittade (pappa skulle också kommit men han var tvungen att ta hand om farmor som hade ramlat). Hon filmade större delen av showen så ska snart titta på det, kameran måste bara ladda först haha. Hoppas bara att det inte ser förjävligt ut xD

Efter showen gick jag och mamma förbi Halvars. Var i stort behov av glass men det blev bara en kula, lakrits. Gud så gott! Nu sitter jag och tittar på Americas Best Dance Crew på MTV. Helcoola är de! Önskar jag också var så bra :'( ;P Sedan blir det att äta pizza och titta på Gossip Girl och Bones. Kl 21 är det någon film på 3:an, Never been kissed, som jag nog ska titta på. Borde plugga men tror jag skjuter upp det till imorgon. Har ju ändå ingen dans längre. Huhu hur ska jag klara mig? Får försöka hålla igång hos Carin under tiden ;) Hih

Puss

Kommentarer
Postat av: carin

Tjiihi ja det måste duuuuuuuuuuuuu! :D

2009-05-04 @ 18:41:18
Postat av: Anonym

Oh

2009-05-06 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0