I'll turn off the phones

Idag blev det att gå upp vid halv nio för att vara klar att åka till kyrkan vid 10 då Becca skulle konfirmera sig. Vi kom för sent för att få bra platser så vi såg inte så mycket xP Men dramat var rätt så bra, dock inte lika bra som mitt va ;P haha.

Efter kyrkan åkte vi alla hem till Blacka för att fira Rebecca med fika och presenter. Det blev mycket folk, både från mammas och pappas sida. Vi åt tacos och sedan marängtårta och blåbärspaj :) Mums.

När folk började åka hem blev det dags för mig att packa. Kände att jag lika gärna kunde följa med mamma hem idag istället för att jag gå upp tidigt och åka med pappa in till stan imorgon. När vi kommit hem blev jag sådär rastlös igen, kände verkligen inte för att sitta inne i lägenheten när det var så skönt väder ute! Först satte jag mig på balkongen och läste en stund innan jag bestämde me Fälton att vi skulle träffas och steka ett tag. Vi tog cyklarna och skulle mötas vid Halvars, men när vi kommit dit var ingen av oss sugna på glass så vi cyklade till Vasaparken för att sätta oss där. När vi kom fram var det rätt så mycket folk så vi cyklade vidare och satte oss till slut på en bänk bakom Linghallen. Där satt vi och snackade och solade. Supermys :D<3 Satt till det började bli kallt innan vi cyklade hem igen. Så nu sitter jag och kollar på en film på 3:an. Har sett den förut och den är inte så bra men orkar inte byta kanal xD

Imorgon är det skola igen... Fast är ju i princip klar med allt nu så kommer nog bli en rätt så lugn dag hoppas jag :)

Dagens outfit: Grön axelbandslös Thailand-klänning och vita leggings från Vero Moda.

Puss

Kommentarer
Postat av: Fälton

Bästa chill vid linghallen <3

2009-06-03 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0