No, not like this

Kanske är dags att skriva igen. Tre dagar sen sist ^^ Ajaj inte bra.

Har haft praktik idag igen men blev inte att sitta i kassan. :( Men har fått sommarjobb där nu i alla fall! Fast vet inte när och hur mycket men sommarjobb blir det! :D De ringde igår på näthandeln från kommunen och undrade om jag fortfarande ville ha logijobbet på Sports Camp. Sade att jag inte visste så jag skulle ringa upp idag, efter jag fått veta om jag skulle få på Coop istället. Blev värsta chockad när de ringde! Det är ju aldrig någon som ringer till mej xD Haha

Har faktiskt pluggat idag! Inte jättemycket men lite ;P Men nu orkar jag inte mer så får sitta hela imorgon istället ^^.

Dagens outfit: Svart linne från Stadium och ljusblå jeans från JC.
Puss


Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0