Psst

Kollar på the Mentalist, underbara the Mantalist ^^. Sitter i sängen på mitt rum då Becca skörde ut mig ur vardagsrummet med argumentet "du sitter alltid här och kollar på det du vill, nu är det min tur!". Så tycker jag inte att det är (a) heh... Men tycker att hon ska vara snäll, speciellt nu när ja blivit förkyld. Vaknade imorse med ont i bihålorna och i halsen :'( Nu har jag värsta trycket i huvudet och är hängig och trött. Känner verkligen inte för att gå till praktiken imorgon men måste dit och prata med dem i alla fall. Får se hur länge jag stannar. Vid ett ska jag ändå gå därifrån för att möta MLI i skolan vid 13.40 för att hämta böcker och lämna papper. Sedan ska vi ner till Ving och fråga lite frågor till en uppgift i administrationen. Kom dag att vi inte ens blivit klara med frågorna så får nog försöka komma på några till xd

Pga hur jag mår behövde jag inte vara med på gympan idag. Fick sköta musiken istället ^^ Kulkul. Efter gympan skulle vi ha turism men läraren var sjuk så vi fick en uppgift av en annan lärare. Vi skulle två och två besöka en resebyrå och ställa några frågor och eftersom vi är klara på näthandeln (som vi skulle ha efteråt) slapp vi gå på den lektionen och hade alltså ingen tid att passa. Super! Jag och Fälton gick till Fritidsresor och Natalia och My gick till Ving. Men först blev det att gå till Pressbyrån och köpa Ben&Jerry's. Supergott men störde mig extremt på den så kallade "skeden". -.- Var precis som en liten Magnum-glasspinne... Hur som helst, vi satt ett tag utanför Hörsalen innan Fälton drog hemmåt, då gick vi till Coffee House (tror jag det heter) och satte oss ett tag. Jag tog en liten cappushino. Gottgott. Tog bussen hem och nu sitter jag här. Hände inte så mycket emellan det ^^.

Dagens outfit: Svart kjol från H&M, vitt linne från H&M och grön stor tjocktröja.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kryyyyyya <3och btw, så har ja smakat ben&jerry's äntligen! Mums, nu drog

2009-05-20 @ 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0