That's too bad

Idag vaknade jag vid 10.00. Kände mig mycket bättre än igår men fortfarande så att näsan rann. (Var rätt så sjuk igår.) Gick upp och duschade direkt eftersom jag bara hade en och en halv timme på mig innan vi skulle åka till landet. Vid 11.30 kom Jens och Linus och hämtade mamma, mig och Becca och så bar det av. När vi kommit dit spelade jag, Beccs och Linsus kort. Vi spelade bubblan och när man förlorar måste man ju självklart få ett straff! Så vi kom på det "bästa" straffet - att bli slagen två gånger på armen med en flugsmälla xD Vi spelade 4 gånger, av dem förlorade jag en gång - den sista. Tror ni inte att den då gick sönder när Linus slog mig? ;O En plastbit flög iväg och slog till mig på låren vilket gjorde ännu ondare än armen xD Plus att den rev till mig på armen så att jag började blöda haha. Vi var nära på att garva ihjäl oss.

Mormor och Göran skulle komma vid 12.30 men kom inte förän strax innan ett, nästan samtidigt som Mia och dem. Då fick vi äntligen äta av smörgåstårtorna! Mums. Efter maten blev det boule med L och B.

Strax innan 17 åkte alla och någon gång efter det kom Karro, Patrik, Alexander och Sebastian. A, S, B och jag spelade kubb medan L tittade på. Jag var med Sebastian, vi vann faktiskt en gång! :D (Av två xD) Sedan blev det att grilla korv (smakade väl sådär och jag spillde ned tröjan höhö) och fika. Efter det gick vi ut på allmänningen (eller va fan det heter) och sparkade lite fotboll hah. A, S och L höll på med en fotboll medan jag och B hade en egen. Slutade med att vi tog bollarna, jagade och hoppade på varandra - tjejerna mot killarna. Var rätt så kul haha men blev så totalt utmattad att jag var tvungen att lägga mig på gräset och vila ;P Har ju inte den bästa konditionen höhö (a). Och jag tror att jag mosade S några gånger xD A däremot var lite svårare att knuffa ned på marken så att jag kunde springa därifrån ^^ Till slut låg vi alla fyra där på gräset och snackade och lyssnade på musik innan det blev dags att åka hem igen. Ganska kul dag.

Presenter jag fått i år: Pengar, choklad, böcker, glass, glittrig ask, block och ananas,

Dagens outfit: Grå och vitrandigt linne med orange kanter från Cubus, ljusgrå väst från Cubus och mörkblå jeansleggings från Vero Moda.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0