Det lyckades inte

Blev väckt av Petter imorse xd Han sprang in till mig i pyjamasen med ett nintendo i handen och sa: "Kolla Jessica, jag klarade det!". Jag svarade: "UT PETTER!". Ville ju sova (a)

Imorgon ska vi ha Global och sedan kopiera pass och medical insurence card (vet inte vad det heter på svenska) så att vi kan skicka kopiorna till Lanzarote. 231 dagar kvar!
Resten av dagen ska MLI vara på KSIF-"möte" så då får jag vara själv.. Vill inte :( Hoppas jag får vara med Natalia :) Då ska jag nog klara dagen.
Efter skolan är det daaaaans!!

Hanna; Jag vill också bli som House! Helgrym är han, passar dig helt ;) Och om du gillar mina gubbar ska jag inte sluta :D

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0