Do not blame yourself

Sitter nu och kollar My name is Earl. Ska nog byta kanal snart xP Fast det är ju ganska bra hah.
Idag satt jag med på KSIFs styrelsemöte xD Satt där i en timme och bara lyssnade medan mitt tuggummi bara blev äckligare och äckligare. Blev flera småskratt och pinsam tystnad lite då och då ;)

Carin kom ett tag förut innan dansen! Spelade gh, såklart ;D,och tog sedan bussen ner till streeten. Blev dötrött mot slutet, pinsamt alltså haha

Nu är det första badrummet färdigrenoverat! YAAY :D Riktigt fint blev det, inte alls vad vi väntat oss. Jag invigde duschen förut och det funkade bra haha. Snart ska jag tvätta ansiktet där inne för första gången sedan det blev omgjort! Och nu borde vi väl ändå få sova längre? Nu när de inte håller på och jobbar precis utanför sovrummsdörren? Hoppas verkligen det! Lite irriterande att väckas mellan halv 8 -8 när man inte börjar förrän 11.30 eller så.. Nej, det här blir nog bra! Fast de stänger av vattnet ibland... Men vi ska nog klara oss ;D Är ju oftast när vi inte är hemma i alla fall.

Imorgon har vi bara en lektion! Engelska kl 11.50. Ska ta och plugga lite med MLI så vi får lite saker gjorda. Kommer dit lite tidigare och går hem lite senare med andra ord. Hoppas vi får mycket gjort! ;P

Puss



Hittade bild på mig och Becca från Norge sommaren 2007 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0