Freedom

Halloj! Kommer inte ihåg vad som hände igår riktigt.. Inte just nu i alla fall x)

Idag blev det att gå upp tidigt - halv 7. Fyfy. Gympa.. Sprang 3 km. Utomhus. I regnet. Jobbigt xd Sedan spelade vi lite badminton :)

Efter skolan drog jag och MLI ner på stan för att ta ut biljetter till The Last Bounce (som vi beställde igår!!), ta ut pengar och köpa mat på Paus. Fy faan vad kuul med Bounce då! :D MLI får förhoppningsvis låna sin mammas bil så att hon kan köra oss upp, hon har ju körkort då! :D Wohoooo! Så först Paramore 30 november med Carin, sedan Bounce med MLI 24 april (båda i Stockholm), efter det praktik på Lanzarote (hoppas jag verkligen!) och till slut, troligen, Syrien med Globalen i början av september?! AZM!<3

När jag kom hem kom Carin och vi lagad wook :) Mums. Sedan ragga! 

Nu kollar jag Europ Music Awords på MTV. Sådetså.

Det stinker avlopp här...

Puss

Kommentarer
Postat av: MLI

2010 kommer blir super! :D

2009-11-07 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0