Håll utkik efter mig när du handlar

Idag gick det faktiskt bra även fast inte MLI var där! :D Eller, hon var ju där första lektionen ;P Sedan var jag med Natalia och My, var rätt kul ;D Och så lämnade jag kopior på våra pass och försäkringskort till skolan, så då är det gjort! På gympan var jag så trött så jag ärligt talat var nära på att somna! Behövde inte vara med och göra beep-test(Y).

Efter skolan gick jag hem till mamma, åt och skrev en mening om hjältar innan Carin kom. Gissa vad vi gjorde? GH såklart!! Märkte att jag kört så mycket så min muskel på högra överdelen av underarmen var mycket större och hårdare än den vänstra för att jag spelat så mycket gh xD (a)
Vid halv 19 tog vi buss till Raggan ;)

Imorgon är det studiedaaaaag!!<3 Ska sova väldigt länge hihi Fast måste gå upp innan 12 iaf för då ska HannaPanna ringa! Tar nog Coop före Hanna så jag har det klart. Måste ju lära mig alla nya saker xP Men sedan blir det att krama Hanna riktigt riktigt hårt innan vi drar ner på stan :D

Ska snart sova nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0