Hellu

Igår var det helmysigt! Träffade underbaraste Maja! :D Satt och snackade länge innan vi drog oss till tvn för att köra gh (såklart ;)). Vet inte hur länge vi körde men herregud vad trött jag blev i armarna sen haha Men fan vad kul det var :D. Vid 18 gick vi ner till pizzerian Fenix (tror jag den heter) för att fira mormor som fyllt 60! Var fullt med tanter och gubbar haha och så var det ju mamma, mia och jag och Maja ;P Först travet sedan pizza och tårta. Mums. Maja och jag var så grymt hungriga att vi bara kastade i oss pizzorna haha.
Till slut tog jag 21 tåget till Blacka, tittade på film och väcktes av telefonsamtal mitt i natten xP

Idag blir det att plugga (om jag orkar) och vid 15 blir det att fira farmor som fyller 68! Blir fullt hus. Eller lägenhet kanske man ska säga ;D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0