He's fighting the fight against pain

Igår blev jag klar med turismen och idag blev vi klara med globalen! :D Underbart! Nu har jag bara allt annat kvar xP Imorgon är det spanska prov. Känns som att jag kan det mesta faktiskt :) Gillar när det går bra!

Snart ska jag ta bussen ner till raggan. Näst sista gången ju! Känns skumt.

Imorgon blir det att hjälpa MLI, Lelle och dem med innebandy-turneringen med KSIF på Jönsbergska. Ska väl sköta musiken eller något sådant haha Efter skolan ska jag dra ner på stan och kolla på skor på Stadium innan jag drar hem och äter med lilla mamma. Sedan ska jag träffa Hanna och vid 20 blir det laserdome!! Fan va kul haha Kommer garva ihjäl mig xD

Paramore på måndaaaaag!!

Puss


Kommentarer
Postat av: hannalu

JAG SAKNAR DIN BLOGG! Come back! Come back! (ur titanic, min favoritscen!) hahah, puss-fett-mycket-puss

2009-12-03 @ 12:26:47
URL: http://hejhannaa.blogg.se/
Postat av: hanna igen:D

HEJA IPREN!

2009-12-03 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0