I gasp for breath

Känns som att jag har ganska mycket nu och vill bara släppa allt som har med skolan att göra och slappna av! Imorgon och på torsdag måste jag plugga som fan till spanska provet på fredag, på torsdag är det ragga, på fredag ska jag träffa Hanna och så ska vi med hennes klass på laserdome! :D Då ska jag sova i stan till lördag. På lördag ska jag jobba 15-22 och sedan kommer pappa och hämtar mig. På söndag ska jag jobba 15-22 och sedan sover jag i stan till måndag. På måndag blir det äntligen Stockholm med Karin!! :D På tisdag får vi se om Karin kanske ville gå på New Moon med mig :) På onsdag måste jag plugga till svenska provet på torsdag. På fredag måste jag nog plugga (lär väl aldrig hända) och sedan jobbar jag lördag och söndag igen. Mitt huvud mår inte bra xd

Imorgon ska jag och MLI försöka bli klara med globalen. Håller ju på att planera en jordenruntresa på 80 dagar ;) Rätt kul ibland haha

Nu ska jag vila mig lite och kolla slutet på House.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0