I guess I'm dreaming again

Igår var jag, Becca, mamma och mormor på IKEA! :D Åkte dit vid halv 17 och var hemma till halv 20. Köpte gröna mattor och handdukar, hylla och sljusstakar till vårat nyrenoverade badrum, ny byrå och flätade korgar/lådor till hallen och julklappspapper. Sedan köpte jag också en väckarklocka (sådan där gammal modell), mörkbrun skinn-box, svart papperskorg och en svart sänglampa. Det blev att äta på IKEA med, jag tog som vanligt en barnportion med pasta och köttfärssås och en liten choklad mousse. Becca tog köttbullar och mamma och mormor tog köttbullemacka. Kan säga att jag var gladare efter maten ^^.
Så fort jag kom hem satte jag upp sänglampan och satte tillbaka skrivbordslampan på skrivbordet, drog upp väckarklockan och ställde den på sängbordet, plockade ner massor av grejer i boxen och ställde den längst ner i byrån (eller vad det nu är för något xd). Efter det kollade vi kläderna som vi fått av mammas jobbarkompis (två fulla papperspåsar) och hittade endast två plagg vi kunde tänka oss att använda - ett par jeansshorts och en rutig skjorta. Jag såg också till att för en gångs skull fixa DVD:n. Har inte haft någon kontakt till TV:n på hur länge som helst så nu har jag bytt DVD och det funkar!! Yaay :) När jag ändå var i farten bytte jag plats på lite saker i mitt rum och dammade lite här och där. Kul med förändring tycker jag.

Imorse vaknade jag inte av den nya väckarklockan. Den hade stannat ungefär en timma innan den skulle ringa.. Tur som fan att jag ställde mobilen på alarm i fall att! xP

Nu sitter jag och gör engelskaläxan i biblioteket. Hade typ nyss redovisning på vårat kollage på turismen. Gick väl bra xd.

När jag kommer hem blir det att plugga plugga plugga!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0