Inspirerande

Sov till halv 11 idag! Tror jag.. Tog i alla fall bussen till stan 13.56 och gick direkt till Coop. Snackade med alla trevliga Coop-människor, fick "minilektion" om de nya sakerna och stod i kassan i ungefär en timme :) Kände verkligen att allt började komma tillbaka! Har inte jobbat på länge så hade ju glömt bort i princip allt xP Men nu tror jag att det ska funka ;)
Vid 10 i 16 gick jag direkt från Coop till Hanna. Lyfte upp henne och kramade henne hårt som jag sa att jag skulle göra ;) Vi drog ner på stan och gick runt ett tag. Hann köpte en jättefin grå kofta och jag köpte en superskön beige och brunrandig stor tröja på herr! (Y) Sedan fick jag syn på Hanna strumpbyxor som hon hade på sig och bestämde mig för att köpa sådana med hihi. Allt köptes på H&M. Men hittade en riktigt fin klänning där också! Fast kände inte att jag hade råd att slänga ut med 500 bara sådär just nu (så mycket skulle allt kostat tillsammans ;P). Så det får helt enkelt bli någon annan gång! Om inte annat skulle jag ju, som Hanna sa, kunna ha den på nyår..
När vi handlat allt det där kände vi oss klara så vi gick ut i kylan igen för att ta oss hem till Ektorp :) Åt mackor med keso, massa pomme och sushi. Och så snackade vi såklart om allt och ingenting hur länge som helst. Gud vad jag saknat det! Så skönt att ha lilla söta HannaPanna hemma igen<3 Jag fick till och med ett armband av den coolingen! Jättefint och blev asaglad :D Ska ha det på mig alltid! Ska försöka i alla fall x)
Vid 20 i 22 fick jag skjuts ner till rese och jag tog tåget hem till Blacka. När jag stod där och väntade innan tåget kommit började en utländsk kille snacka med mig :S Fattade inte riktigt vad han sa men jag tror han försökte sälja knark till mig xD Svarade bara nej på allt och vände mig bort haha

Imorgon blir det att sova till 10 och sedan hänga med Siw och Petter in till stan :) Sedan får jag se om jag pluggar.

Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

det var gött att få träffa dig igen! himla mysigt hade vi också:) hihihi, puss jessbess<3

2009-11-14 @ 15:52:09
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0