It's a fucking gameshow

Gick och lade mig vid 02 igår så sov till 11 idag. Sköönt. Mamma och Beccs drog till gymnasiemässan men fick sedan reda på att de känt sig helt lost och önskat att jag följt med xD Haha. Men kan inte fatta att den lille ska börja gymnasiet nästa år! ;O Galet alltså. Men 2010 kommer som sagt bli ett helbra år! ;D

Vid 14 drog vi till gmormor ett tag. Hon hade ett kassettband som hon inte visste vad det var på och som hon ville att vi skulle lyssna på. När jag tröck på play började någon kvinna prata baklänges! Jag och mamma började småskratta för vi blev så förvånade. Jag förstår inte riktigt hur det gått till, det är ju två helt olika sidor på att kassettband så det är ju inte att man råkat ta fel sida. Det kan ju varit att själva "bandet" gått sönder, att man tagit ut det, tejpat ihop det igen och sedan råkat sätta tillbaka det åt fel håll.. Men väldigt skumt. Ska höra med en medielärare på skolan ;P

Idag är det lördag.. Känns som söndag! Måste plugga men orkar inte. Har läst igenom tursimen till provet en gång men det får räcka för idag. Får väl sitta hela imorgon istället xd Väldigt smart av mig (Y).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0