People always leave

Det är slut mellan mamma och Jens. Känns konstigt. Fick reda på att han varit otrogen dessutom! Hur jävla svinigt är inte det? Hände när mamma var i Spanien och han har inte sagt någonting, inte ens efter att han gjort slut! Mamma fick reda på det genom Anita och när hon konfronterade Jens sa han inte "förlåt", "jag är ledsen att det blev såhär" eller något sådant. Snacka om brist på respekt! Hur jävla fegt är inte det? Har man gjort något tycker jag att man är skyldig den andra att säga som det är. Visst, man kan tappa känslorna för någon och det är klart man ska bryta upp då men inte fan ska man gå och vara otrogen och sedan låtsas som ingenting! Jag menar, han fortsatte komma hit ett tag efter mamma kommit hem ifrån Spanien och han följde med till Söderköping för att fira Calle och träffa resten av våran familj. Är det rätt?

Jag säger bara såhär; Jens, du är en feg människa och jag har ingen respekt för dig längre.
Man gör bara inte så.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Håller med dig helt och fullt. Han borde hängas!

2009-11-08 @ 22:59:08
Postat av: Karin

amen girlfriend<3

2009-11-13 @ 01:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0