Ta inte åt dig

Heeeeeeeeeeeeeeeej :) Jobbade igår då. Gick bra så Stefan messade och undrade om jag kan jobba i helgen med. Har inget annat bestämt och behöver tjäna ihop pengar nu! Jobba tre helger i rad alltså(Y)

Idag sov jag till 11. Sköönt. Hade ju tänkt att jag skulle skrivit klart turismen idag. Ska försöka göra det nu men blir nog tyvär inte helt klar. Har däremot skrivit en annan sak till turismen som ska redovisas imorgon! Ett steg i rätt riktning i alla fall ;)

Om inte så länge ska jag ta lite flingor och sedan vid 20 är det dags för streeten! Traffa Carin :D Efter det tar jag 22-tåget till Blacka.

Imorgon är det skola igen..

Puss

Jag saknar dig med Hanna! Kanske kan träffas på fredag? Jag ringer ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

häng med på laserdome på fredan klockan åtta till tolv, SNÄLLA (A) det är vår klass som kör och några till! skulle va mega-kul om du kunde komma! kostar 180 kr! PUUUUUUUUSSILOOOOOOO:D:D::D:D

2009-11-23 @ 19:30:12
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0