They will not forse us

Hade gympa idag.. Var grymt trött, men hade vunnit om inte några fuskade..! Sedan var det matte. Trodde jag och MLI i alla fall, så vi gick till mattesalen och drog upp dörren. MLI gick rakt in och sa "hej!" högt och tydligt medan jag stod kvar i dörröppningen och kollade på alla främmande människor. Vi hade ju inte alls matte nu xD Skulle ha svenska och matte EFTER det haha. Så blev att springa till skåpet och byta böcker och sedan ner till det rätta klassrummet ^^.

Fick sms från dans-Anna att hon är magsjuk och kan inte ha ragga med oss idag :( Tråkigt. Hoppas hon blir bättre snart! :)

Efter skolan gick jag i regnet med MLI ner till söder för att ta bussen. Fick vänta i 12 min. När jag kom hem kom lilla Karin också :D Hon hade inget att göra i lite mer än en timme så då fick hon ju såklart hänga med mig ett tag! Vi gick igenom dansen och hade en lektion om Facebook för Becca. Hon har äntligen skaffat Facebook!! Inte för att det kommer bli någon skillnad nu men ändå xD
Vid 5 över 17 gick jag ner till bussen med Karin, hon ska dansa på öppet hus ikväll :D Becca ska dit och kolla på deGeer så hon kanske får se henne.

Imorgon är det fredag! Skönt. Fast.. Jag känner inte längre av helgerna. Känns som jag går i skolan hela tiden. En måndag känns som en torsdag och en torsdag känns som en måndag. Det funkar inte i huvudet. Sista månaden på terminen är alltid värst för mig! Jag är supertrött på skolan, tappar i princip tidsuppfattningen och jag klarar inte av att plugga. Alls. Jag försöker men det går inte så bra.. I helgen ska jag försöka plugga ifatt allt!

På lördag är det först öppet hus kl 10-13. Då har jag inge speciella uppgifter så jag får väl guida Becca och mamma runt lite och sedan får jag väl hjälpa MLI med KSIF (skolans idrottsförening). Kl 15 börjar jag jobba så emellan det ska jag hinna hem och äta massa mat och slappna av innan jag drar till Cool. Försöka gå igenom allt lite i huvudet också innan. Kan behövas ;P

Nu ska jag nog ta tag i lite plugg!

Puss



Kommentarer
Postat av: Tilde

Kul för dig att vara i skolan på en lördag! haha

på De geer så har de ju öppet hus på en torsdagkväll istället! Jag såg din syster där:)

kram en äkta lärka!

2009-11-19 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0