When it's through, it's through

Igår var det öppet hus på Kungsgård. Kul att gå till skolan på en lördag xP Hade inget att göra där direkt så visade runt Becca lite. Var lite svårt då hon inte var intresserad av något av programmen på Kungsgård.. Stog mest hos MLI vid KSIF och körda lite pingis haha. Blev en match mot Matsa Lind också xD Skitkul haha.
Vid 13 slutade det på skolan och Becca och jag gick till mormor för att få mat. Blev falukorv i ugn med potatismos. Som vanligt.
Vid halv 15 gick vi därifrån och det var dags att dra till Coop för att jobba. Gick bra men jag är så jävla seg hela tiden! Fattar inte att jag inte klarar av att vara lite snabbare när jag frontar och plockar varor. Kassan är roligare :)  Fast behöver ju hjälp där med ibland ^^. Aja. Var hemma ca 22.30 med ont i benen.

Idag hade jag tänkt mig att jag ska plugga. Jävla Apollo har inte svarat på mitt mail så får väl försöka göra klart ändå. Sedan blir det att jobba igen 15-22!

Puss


Kommentarer
Postat av: hannalu

saknar dej jess! ses någon dag den här veckan kanske?(; puss<3

2009-11-22 @ 16:39:17
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0