You have a good sens of humor

Var nära på att komma 10 min sent till spanskan imorse! Som tur var fick jag åka med MLI och hennes mamma! Supersnällt! :) Annars var det lika flummigt som de flesta andra fredagar.

Kollar nu på Raw. Älskart! Fast ska nog snart sova.. Börjar bli trött x) Och så har jag fått en blåsa i handen för jag körde trummor så hårt! Körde gh med mamma, Becca, Anita och Kaj (Kai? Måste lära mig stava hans namn xD), och ja Tilde, jag är beroende av Guitar Hero ;) haha Fast ska nog vänta ett tag med att köra trummor nu ^^

Puss

Kommentarer
Postat av: Tilde

Då är det bra om du vilar lite, jag vill ju inte att du ska ta ut dig för mycket, haha.

2009-11-07 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0